SEMINAR

SEMINAR

Za dva dana smo prošli kroz osnove koje moramo znati ako želimo ući u poduzetništvo ili svoj biznis ozbiljno nastaviti. Cijeli koncept seminara napravljen je na osnovu pitanja koja mi svakodnevno upućuju poduzetnici ili oni koji to žele biti. Počeli smo tako što smo definisali sebe u odnosu na poduzetništvo, te sagledali vlastitie kompetencije. Naučili smo definisati viziju, misiju i postaviti ciljeve, razgovarali o neophodnosti strategije i naučili šta sve treba sadržavati naš biznis plan, kao sastavni dio naše poslovne strategije. Najčešće želje i mogućnosti nisu iste, niti ono što mi želimo i znamo nije uvijek na tržištu konkurentno, zato smo naučili npraviti, pa onda napravili swot analizu, svako pojedinačno za sebe, a onda govorili o marketnig strategiji, vještinama prodaje, formiranju cijena, projekciji prihoda i rashoda, odnosima sa javnošću i važnosti umrežavanja… Naravno nije moglo ni bez motivacije učesnika, ona se provlačila kroz sve module i vrijeme nam je veoma brzo prolazilo. Na kraju su svi učesnici zaključili da je bilo prekratko, sa čim se u potpunosti slažem. Svaka od tema koju smo obrađivali je tema za jedan poseban seminar, ali poduzetnicima je vrijeme najvažniji resurs i uvijek želimo postići puno sa ograničenim resursima. Zato i jeste bilo “od A do Ž” u dva dana, ali ipak mislim dovoljno, da poduzetnici obrate pažnju na ono što je bitno i bez čega sigurno neće uspjeti. Sve drugo je nadogradnja. Moram dodati da mi mnogo znači što su učesnici i mene kao predavača i kompletan seminar, anonimano -kroz svoje evaluacijske listiće, ocijenili najvišim ocjenama, te iskazali spremnost da i dalje učestvuju na našim edukacijama…